انهدام هفت باند مواد مخدر در کیش/ ۲۵ نفر دستگیر شدند



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: طی سال جاری هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این جزیره متلاشی و ۲۵ نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ «علی اصغر جمالی» با اعلام این خبر اظهار کرد: طی سال جاری بیش از ۱۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره کیش کشف شد.

وی با اشاره به انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در کیش طی هفته گذشته، بیان کرد: در همین راستا نیز سه نفر دستگیر و ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این رابطه ادامه داد: اعضا یک باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، شناسایی و پس از بررسی تحرکات آنان مشخص شد که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از شهرهای همجوار به جزیره کیش را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضایی و با همکاری نیروهای پایگاه دریابانی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، سه نفر از اعضای این باند را در هنگام ورود به جزیره به همراه محموله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابان کیش، اعتیاد را آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان دانست و مقابله با آن را نیازمند عزم ملی عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها