لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

نخستین شکست خانگی پالایش نفت رقم خورد



تیم  پالایش نفت بندرعباس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان میزبانی کرد.


به گزارش صبح ساحل ، تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم  گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرد.


تیم  پالایش نفت بندرعباس برای تثبیت رکورد امتیاز گرفتن در  خانه در این بازی هم به دنبال اولین شکست تیم مدعی گیتی پسند اصفهان بود.


بازی با هیجان و شور و نشاط هوادارانی که سنگ تمام گذاشته بودند و به سالن فجر بندرعباس آمده بودند شروع شد. در دقیقه یک بازی و در اولین فرصت گلزنی تیم گیتی پسند توسط علیرضا عسکری به گل رسید.


زردپوشان هرمزگانی پس از دریافت این گل حملات خود را بیشتر کردند و چندین موقعیت گلزنی خلق کردند اما سنگ سفیدی دروازبان سفید پوشان اصفهانی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


در دو دقیقه پایانی پالایش نفت بندرعباس پس از حملات پی در پی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما امیر رضا خونجهان این فرصت گلزنی را از دست تا تا بازی در پایان نیمه اول یک بر صفر به  سود گیتی پسند اصفهان به پایان برسد. در نیمه دوم پالایش نفت بندرعباس به مراتب بهتر از گیتی پسند اصفهان بازی کرد اما روی یک ضد حمله گل دوم اصفهان رقم خورد و محمد حسین درخشانی برای گیتی پسند گلزنی کرد.


در ادامه فرصت ها ی گلزنی تیم پالایش نفت بندرعباس یکی پس از دیگری از بین رفت و در روزی که می توانست حداقل یک امتیاز بگیرد بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد و اولین باخت خانگی پالایش نفت بندرعباس در هفته شانزدهم رقم خورد.


در این دیدار  برای شاگردان هادی بزوال در تیم پالایش نفت بندرعباس ، سپهر محمدی ، حسن دهقانی، امیررضا خونجهان، محمد حسین بازیار، امیرحسین دهقانی، علی جوذری، امین مراد احمدی، حسین رحیمی، سروش احمدنیا، سینا بخشی،  عبدالرحمان سارانی و  علی رستمی بازی کردند.‌

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها