لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان:

سدار بندر خمیر، هرنگ جوان بستک و آبفا بندرعباس جشنواره گل به راه انداختند



هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان  باشگاه های هرمزگان با پیروزی پنج تیم به پایان رسید.

     
به گزارش صبح ساحل، در پایان هفته پنجم‌ لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان تیم های خلیج فارس میناب، آبفا بندرعباس،  هرنگ جوان بستک ،  وحدت رویدر و سدار بندرخمیر حریفان خود را شکست دادند و دو بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال جوانان استان در گروه شرق ، کنعان میناب میزبان خلیج فارس میناب بود که با چهار گل مغلوب شد. علی اصغر محمدی دبل کرد و امیرعلی بیلکار و محمدجواد زارع نژاد دو گل دیگر خلیج فارس میناب را به ثمر رساندند.
شاهین هشتبندی از آبفا بندرعباس میزبانی کرد که در پایان نود دقیقه شش گل را پذیرفتند. امیرحسین فارسی و حمیدرضا برخورداری دبل کردند و امیرحسین رونما و امیرعلی ارجمندی هر کدام یک گل زدند.


ستارگان سدید بندرعباس و خواجه عطاء بندرعباس بدون گل مساوی شدند. اروند سورو بندرعباس و شاهین مهر رودان دو دو مساوی شدند. برای اروند سورو علی اکبر رنجبری دبل کرد و برای شاهین مهر رودان هم امین رامشگر و امیرحسین درویشی گلزنی کردند.
در بازی هاي گروه غرب ، هرنگ جوان با پنج گل سایپا بندرلنگه را درهم کوبید. عامر دیمر دو گل، احسان براکوه، امیرعلی جلال پور و رضا برزارعی هر کدام یک گل زدند.
امید توحید قشم در خانه سه بر دو مغلوب وحدت رویدر شد. علی شیوه کش و مصعب بازماندگان برای توحید قشم و برای وحدت رویدر گل بخودی مدافع حریف و مصطفی درزاده دو گل زد. سدار بندرخمیر شش بر یک آرمان کیان ساحل را شکست داد. امیرمحمدی مهر دبل کرد و عبدالرحمن در آینده ، علیرضا خورانکه ، محمدامین محمودی و افشین آباد فر هر کدام یک گل زدند.
تک گل آرمان کیان ساحل بندرعباس را گل بخودی مدافع حریف به ثمر رساند. در هفته پنجم شهدا قائم بندرعباس استراحت داشت. لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس،  اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه غرب تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها