لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

پالایش نفت بندرعباس در خانه شکست خورد



تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور  به مصاف کراپ الوند  رفت.

به گزارش صبح ساحل،  در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور پالایش نفت بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در سالن فجر بندرعباس برابر کراپ الوند قرار گرفت. بازی با شور و هیجانی که تماشاگران در سالن فجر بندرعباس به راه انداخته بودند شروع شد.

بعد از حملاتی که دو تیم روی دروازه هم داشتند در دقیقه ۴ بازی تیم مشکی پوش کراپ توسط بازیکن خارجی خودش متیوس سوزا روی اشتباه خط دفاعی پالایش به گل اول  رسید. پالایش نفت بعد از دریافت این گل فشار حملات خود را دو برابر کرد و موقعیت های را روی دروازه کراپ ایجاد کرد تا در نهایت در دقیقه ۱۱ توسط حسین رحیمی به گل مساوی دست یافت. 

در ادامه نیمه نخست تیم کراپ عقب کشید تا به نوعی  از فشار حملات زرد پوشان هرمزگانی دفاع کند و دروازه شان باز نشود و این گونه هم شد و نیمه اول این بازی در پایان با نتیجه یک یک به پایان رسید.

کراپ نیمه دوم را خوب شروع کرد و باز هم روی اشتباه بازیکنان پالایش نفت بندرعباس در دقیقه ۲۴ به گل دوم رسید و این بار منوچهر لطفی دروازه زرد پوشان هرمزگانی را باز کرد تا دوباره پالایش از حریف خود عقب بیفتد. 

پالایش که اصلا مثل نیمه اول بازی نمی کرد دقیقه ۳۰ بازی روی یک شوت زیبا برای باز سوم دروازش باز شد و منوچهر لطفی برای کراپ الوند دبل کرد.

در ادامه شاگردان هادی بزوال به خودشان آمدند و روی به یک بازی کاملا هجومی آوردند تا این که در دقیقه ۳۴ امیرحسین دهقانی برای بار دوم قفل دروازه کراپ الوند را باز کرد تا بازی به اوج هیجان خودش برسد.

این بازی به دلیل حمله دو نفر از کادر فنی تیم کراپ الوند به سمت داور حدود پنج دقیقه متوقف شد. بعد از شروع مجدد بازی پالایش صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که امیر حسین دهقانی موفق نشد آن را به گل سوم پالایش تبدیل کند تا در پایان تیم کراپ با نتیجه سه بر دو برنده این بازی باشد. 

در این بازی هادی بزوال سرمربی تیم پالایش نفت بندرعباس از وجود بازیکنان سپهر محمدی،  حسن دهقانی،  امیررضا خونجهان، محمد حسین بازیار، امیرحسین دهقانی، علی جوذری، امین مراد احمدی، حسین رحیمی، سروش احمدنیا، سعید حاجیلری، عبدالرحمان سارانی و علی رستمی بهره برد. برای تیم کراپ الوند که هدایت آن را علیرضا افضل بر عهده داشت سعید مومنی، امیرحسین الوندی، مجید زارعی، عرفان محمدیان، علی شیری، سهیل جامدی، محمد یقین لو، سعید مومنی،  لوان پریرا، متیوس سوزا، علی خدادادی و منوچهر لطفی بازی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها