نجات دو صیاد جاسکی در آب‌های دریای عمان



معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، در آب های دریای عمان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان دو صیاد بندر جاسک با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور صیادی، در آب های دریای عمان خبر داد.

یک قایق صیادی که از ۷ روز پیش و با دو سرنشین در فاصله ۷۵ مایلی از بندر چابهار در حال صید بود و از روستای سورگلم جهت صیادی به این محدوده آمده بود به علت مسیریابی نامناسب و هوای نامساعد (فورس ۵) در دریا سرگردان شده که با هماهنگی (MRCC) چابهار و با همکاری شناور صیادی بعد از چندین ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، نجات یافتند.

حتما قبل از دریاروی از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس ۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی و شماره ۱۵۵۰ اطلاع حاصل نمایند.

برای صیادی به صیدگاه های مشخص اعزام گردند و اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و همچنین تجهیزات ایمنی از جمله لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به همراه داشته باشند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها