استاندار هرمزگان خبرداد:

انعقاد تفاهم‌نامه تامین هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی استان



استاندار هرمزگان گفت: تفاهم‌نامه تامین هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی هرمزگان ما بین استانداری هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منعقد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی، امروز (بیست و هشتم بهمن‌ماه)، آیین تفاهم‌نامه درمانی بیماران سرطانی استان هرمزگان، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه ما بین استانداری هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بیمارستان فوق تخصصی بنیاد برکت و دانشگاه علوم پزشکی منعقد شد تا هزینه‌های کامل درمان، رفت و آمد و اسکان بیمار و همراهان تامین شود.

وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت توجه به عدالت اجتماعی، عنوان کرد: اجرای طرح‌هایی که عدالت اجتماعی را در کشور پیگیری می‌کنند یکی از الزامات اجرایی است.

 

دانشگاه افراد دارای سرطان خاص را شناسایی و به ستاد اجرایی معرفی می‌کند

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان افراد دارای سرطان خاص را شناسایی و به ستاد اجرایی معرفی می‌کند.

وی عنوان کرد: بیماران جهت درمان به مرکز درمانی فوق تخصصی برکت معرفی می‌شوند و هزینه‌ای به‌صورت نقدی پرداخت نمی‌شود.

 

در مرحله نخست ۸۶ بیمار مرکز فوق تخصصی درمانی سرطان برکت معرفی می‌شوند

سجاد امیریان، معاون اجرایی ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) هم در این نشست گفت: مرکز فوق تخصصی درمانی سرطان برکت سال گذشته با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در تهران به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مرحله نخست ۸۶ بیمار با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای درمان به این مرکز معرفی می‌شوند.

معاون اجرایی ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: داشتن بیش از ۱۸ سال سن، قرار داشتن در دهک‌های یک تا ۵ و نداشتن سابقه درمان بیماری سرطان از شرایط استفاده از این طرح است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها