جوان‌ترین کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

صدای هرمزگانی‌ها در مجلس خبرگان خواهم بود



نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان هرمزگان گفت: به‌عنوان نماینده‌ای از هرمزگان می‌خواهم مانند «نخ تسبیح» عمل کنم  به‌طوری‌که همه را باهم برای توسعه و پیشرفت استان و همدل و متحد کنم.

به گزارش صبح ساحل، آیت الله حاج شیخ محمدابراهیمی در نشست خبری با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: تا پایان زمان انتخابات همه قوانین را رعایت کنیم و از افراط و اسراف در انجام تبلیغات جلوگیری کنیم. آیت الله حاج شیخ ابراهیمی  از اولویت‌های برنامه خود سخن گفت و ادامه داد:می‌خواهم  صدای رسای مردم هرمزگان و همچنین مطالبه گر باشم و مشکلات  را پی گیری و  به گوش مسئولان کشوری برسانم. وی تصریح کرد: گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم خواهم بود، چون از جنس این مردم هستم و در یک منطقه محروم بزرگ شدم و رشد کردم،محرومیت را با تمامی وجود لمس کرده‌ام، خودم را هیچ‌وقت جدای از مردم نمی‌بینم. آیت الله حاج شیخ  ابراهیمی تصریح کرد:درباره مشکلات عظیم  هرمزگان با نخبگان مشورت می‌کنم و راه‌حل رفع آن‌ها را به دست می‌آورم و از هر طریقی این مشکل را حل و آن را پیگیری خواهم کرد.وی ادامه داد:وظیفه اصلی نماینده خبرگان رهبری در اصل ۱۰۷ قانون اساسی ذکرشده است که نظارت بر تداوم شرایط رهبری و تعیین رهبر است، ولی ظرفیت‌های مغفول دیگری هم وجود دارد که می‌خواهم از این ظرفیت‌ها به نفع استان و مردم آن استفاده کنم. آیت الله حاج شیخ   ابراهیمی این را نیز گفت: هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین نیازهای  مردم هرمزگان شنیدن مشکلاتشان است که شخصی مشکلاتشان را به گوش مقامات کشور برساند و این خلاء، در سال‌های گذشته بیشتر احساس شد.

  

ما هرمزگانی‌ها ظرفیت‌های بزرگی داریم

  
کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری،عدم استفاده از نخبگان علمی هرمزگانی ، قوانین سخت در امر قاچاق ، نبود ته لنجی ازجمله مشکلات عمده هرمزگان ذکر کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی  هرمزگان این است که متأسفانه از ظرفیت‌های بومی آن خوب استفاده نمی‌شود و غالباً نیروهای بومی استان هرمزگان را باور ندارند. وی ادامه داد:در موضوع  انتخابات خبرگان رهبری، افراد زیادی به من  می‌گفتند شما اصلاً نمی‌توانید نماینده و کاندیدایی از خود استان داشته باشید که این حرف خیلی برایم  سنگین بود و یکی از علت‌هایی که بنده در این انتخابات شرکت کردم نیز همین بود که ثابت کنیم ما هرمزگانی‌ها ظرفیت‌های بزرگی داریم. آیت الله حاج شیخ ابراهیمی  گفت:بنده با پذیرفته شدن در نخستین آزمون تائید صلاحیت، این را ثابت کردم که جوانی برآمده از دل منطقه محرومی مانند بشاگرد می‌تواند خودش را به‌عنوان کاندیدای خبرگان رهبری به جامعه معرفی کند. وی یکی دیگر از مشکلات استان را جایگاه علمی آن  ضعیف دانست و افزود: اگر با استان‌های دیگر مقایسه کنیم؛جایگاه علمی هرمزگان هم در حوزه‌های علمیه و هم در دانشگاه‌ها، بسیار پایین است. آیت الله حاج شیخ ابراهیمی اضافه کرد: چهره علمی هستم و به‌شدت تلاش می‌کنم و از ظرفیت نخبگان  و علمای ماندگار در استان استفاده شود،جایگاه علمی استان را بالا ببرم در حوزه‌های علمیه ،اساتیدی تربیت و استعداد برتر را شناسایی کنم.وی  تأکید کرد:همچنین کمک به اتحاد و همدلی بین نمایندگان مجلس، نخبگان و علما، چه آن‌هایی که به بنده رأی بدهند و چه آن‌هایی که رأی ندهند را در پیش خواهم گرفت.نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از قوانین سخت گیرانه و عدم قانون ته لنجی در استان سخن گفت و عنوان کرد:یکی دیگر از مشکلات استان هرمزگان این است که یک قوانینی برای این استان وضع‌شده است که زندگی را برای مردم سخت کرده است و من اگر این جایگاه را به دست بیاورم تا حدی که توان دارم برای رفع این مشکل تلاش خواهم کرد. آیت الله حاج شیخ محمدابراهیمی  ادامه داد: به‌عنوان‌مثال، یکی از مشکلات استان قوانین سخت گیرانه در مورد قاچاق است که این ها را با کمک نمایندگان مجلس و نماینده ولی‌فقیه در استان و نخبگان و دیگر مسئولان و متولیان امر، پیگیری و حل خواهیم کرد. یکی از مشکلات بحث  ته لنجی است که برخی از استان‌های دیگر اجرا می‌شود ولی در استان ممنوع است.

  
فراجناحی و فرا حزبی  عمل می‌کنم

 
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه انقلاب و ولایی هستم ولی فراجناحی و فرا حزبی  عمل می‌کنم گفت: خودم را مدیون این نظام و انقلاب می‌دانم ولی خودم را متعلق به هیچ شخص، گروه و حزبی نمی‌دانم بلکه با همه افراد و احزاب کار و برای رفع مشکلات مردم و برای پیگیری آن‌ها تلاش خواهم کرد.وی افزود:بنده معتقد به عدالت اجتماعی هستم علاوه بر اینکه فراجناحی و فرا حزبی هستم، فرامذهبی هم بوده و از همه ظرفیت‌های استان اعم از برادران اهل سنت و تشیع استفاده خواهم کرد و با همه علمای شیعه و اهل سنت، نخبگان شیعه و سنتی، مشورت می‌کنم. آیت الله حاج شیخ محمدابراهیمی تصریح کرد:هرگز اهل تنش نیستم؛ نه تنش سیاسی و نه مذهبی. بلکه از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه توانمندی‌های عزیزان اهل سنت که واقعاً بسیار بامحبت و پای‌کار انقلاب و نظام بوده و شهروند هرمزگان هستند استفاده می‌کنم و هیچ تفاوتی در این مسیر قائل نیستم. وی یادآور شد:همین‌طور هیچ تفاوتی بین شرق و غرب استان قائل نیستم؛ چون در سفری که پارسیان داشتم مردم این شهرستان گلایه داشتند که نگاه مسئولان به شرق استان با نگاهشان به غرب استان متفاوت است که این مسئله را هم پیگیری می‌کنم.

  
سخت کار می‌کنم تا الگوی برای نمایندگان خبرگان رهبری باشم

  
کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: گاهی فضای مجازی مطرح می‌شود می‌گویند این فرد جوان  است و نمی‌تواند نماینده مجلس خبرگان باشد ،باید در جواب این افراد بگویم که در حال حاضر  ۴۰ سال سن دارم باانرژی جوانی کاندید شدم و سخت کار می‌کنم تا الگوی برای نمایندگان خبرگان رهبری باشم. آیت الله حاج شیخ ابراهیمی  افزود:مجلس خبرگان رهبری باید پوست‌اندازی کند جای خود به جوانان بسپارد و از  ظرفیت جوانان استفاده کند همان‌طور که جوانان در ۸ سال دفاع مقدس ،عملیاتی‌های بزرگی  را هدایت می‌کردند.وی گفت: می‌گویند من  در استان نبودم و مشکلات استان آگاه نیستم ، این موضوع را تکذیب می‌کنم،  از جنس مردم هستم و پیوسته در استان مشکلات مردم از شرق و غرب، جنوب و شمال استان  را آگاه هستم  چون صاحب تریبون نبودم،و کسی منو نمی‌شناخت اگر پیروز انتخابات باشم تلاش خواهم کرد مشکلات پی گیری و رفع کنم. آیت الله حاج شیخ  ابراهیمی در خصوص حضور مستمر در استان گفت: مسیر علمی را  ناتمام نمی‌گزارم و در قم ادامه می‌دهم  تا به درجات بالا اجتهاد برسم ، از همان‌جا مشکلات استان را رصد و پی گیری خواهم کرد ، در تابستان‌ها و تعطیلات در بین مردم هرمزگان حضور خواهم داشت.

  جوان‌ترین کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها