شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ بدون ضامن اعلام شد



شرکت سانیار موتور پارسیان، شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 ویژه استقبال از ماه مبارک رمضان (اهدای تسهیلات بدون ضامن) را اعلام کرد.

تجارت نیوز نوشت: شرکت سانیار موتور پارسیان به تازگی شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 را منتشر کرده است. این شرایط فروش که با عنوان استقبال از ماه مبارک رمضان فعال می‌شود، تسهیلات بدون ضامن را به مشتریان می‌دهد و البته ظرفیت محدودی خواهد داشت. در این شرایط فروش قیمت مصوب خودرو یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مشتریان مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان را در زمان ثبت نام پرداخت می‌کنند و ۱۹۵ میلیون تومان ۳۰ روز بعد از ثبت نام پرداخت می‌شود. الباقی در قالب اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود که در روش ۱۲ ماهه، تسهیلات بدون کارمزد در نظر گرفته می‌شود.

  

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35

مشخصات تیگارد X35

زیر کاپوت تیگارد X35 پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. استاندارد پیشرانه یورو ۵ است و مصرف آن به ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. این دقیقا مشخصاتی نزدیک به خودروهای دیگر در این رده نظیر ام‌وی‌ام X55 پرو است.

در تیگارد X35 امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری LED چراغ‌ها را می‌بینیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها