طرح جامع گردشگری جزیره شیدور تدوین و اجرا می‌شود



معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد خدمات سفر کشور گفت: طرح جامع گردشگری جزیره شیدور تدوین و اجرا می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری و رئیس ستاد خدمات سفر کشور روز سه‌شنبه 15 اسفندماه 1402 در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان با اشاره به این مطلب گفت: به‌صورت مشخص در جزایر شیدور و مارو پیشنهاد‌هایی با همکاری استان هرمزگان به سازمان محیط‌زیست کشور ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که در دولت سیزدهم محقق شد طرح جامع جزیره آشوراده بود که با رعایت ملاحظات محیط زیستی به‌عنوان یک جزیره گردشگری مصوب و ابلاغ شد، اظهار کرد: برنامه این است که به‌جز جزایری که الان در حوزه گردشگری خدمات‌رسانی می‌کنند و برای هرکدام از آن‌ها طرح مشخصی لازم است که تدوین شود برای جزیره شیدور نیز این طرح با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف تدوین و اجرا شود.

شالبافیان در خصوص برنامه‌های گردشگری دریایی در نوروز 1403 گفت: در قالب جزایر استان برنامه گردشگری دریایی و تورهای سفرهای یک‌روزه برای جزایر در نظر گرفته‌شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر کشور افزود: سال گذشته باهمت همکارانمان در استان برای جزایر لارک و هنگام به‌جز مبادی از جزیره قشم، از بندرعباس هم تورهای گردشگری دیده شد.

وی تأکید کرد: امسال هم به‌جز جزایر قشم، هنگام، هرمز، لارک و سایر جزایر دیگر مثل ابوموسی با برنامه زمان‌بندی که ستاد خدمات سفر استان ارائه می‌کند تورهای گردشگری برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها