مهلت ثبت‌نام جذب نیروی انسانی در شهرداری‌های هرمزگان تمدید شد



 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان، از تمدید زمان ثبت نام‌های جدید و ویرایش ثبت‌نام آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در چند شهرداری این استان خبر داد. 

  

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، صفر صادقی پور روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: با پیگیری انجام شده، آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های هرمزگان به زودی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون که برای جذب نیرو در ۲۲ شهرداری عمدتا تازه تاسیس استان برگزار خواهد شد، در مجموع ۳۴ نیرو جدید جذب خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان گفت: ثبت نام و شرکت در این آزمون برای عموم با توجه به شرایط مندرج در دفترچه آزاد قابل انجام است اما برای افراد بومی هر شهرستان امتیاز ویژه منظور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ خردادماه سال آینده خواهد بود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir نسبت به مطالعه شرایط و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

صادقی پور گفت: این آزمون بیشتر برای شهرداری های تاره تاسیس و به صورت قراردادی در پست‌های تخصصی و مشاغل عملیاتی به ویژه آتش‌نشانی، حسابداری، راه و ساختمان و چند عنوان شغلی دیگر برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان خاطرنشان‌کرد: مهلت زمانی ویرایش ثبت‌نام‌کنندگان قبلی و یا ثبت نام جدید از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۳ خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها