ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان:

تجهیز بیش از هزار چشمه سرویس بهداشتی برای مسافران نوروزی به استان



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ️و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، بیش از هزار چشمه سرویس بهداشتی در مسیرهای اصلی تردد مسافران و شهرهای استان تجهیز شده است.

    

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا: محمد محسنی روز شنبه در بازدید از مراکز خدماتی بهداشتی و سرویس‌های بهداشتی شهر بندرعباس افزود: همچنین ۴۰ تابلو راهنمای سرویس بهداشتی و ۱۶۰ برچسب سامانه رسیدگی به شکایات نیز در مسیرهای تردد مسافران و گردشگران نصب‌ شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، نظارت و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در ایام نوروز، به‌صورت مستمر در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

️دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان باهم افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌های خدمات رسان، شرایط خوبی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را دارا است.

محسنی یادآور شد: سامانه ۰۹۶۲۹ به‌صورت ۲۴ ساعته شکایات مردمی را ثبت و پیگیری می‌کند و مسافران و گردشگران می‌توانند در صورت هرگونه مشکل با این سامانه در ارتباط باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها