سرپرست جدید هیات فوتبال قشم منصوب شد



صبح ساحل ، ورزشی - استعفای رئیس هیات فوتبال شهرستان قشم مورد موافقت قرار گرفت و سرپرست جدیدی برای این هیات برگزیده شد.

عبدالقادر صالحی رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان قشم تا کنون سه بار درخواست کنارگیری از این مسؤولیت را به مدیران شهرستان ارائه داده بود که بالاخره مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش‌و‌جوانان شهرستان قشم اظهار داشت: استعفای عبدالقادر صالحی رئیس هیات فوتبال شهرستان مورد موافقت قرار گرفت.

فریدون نایبی افزود: محمدسعید جمهوری به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال شهرستان منصوب شد، تا در نهایت رئیس جدید مشخص شود.

مشغله کاری دلیل کناره گیری از هیات فوتبال شهرستان است

رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان قشم نیز تصریح کرد: با توجه به مشغله کاری و  عهده‌دار بودن مسؤولیت‌هایی در شورای اسلامی روستای کووه‌ای و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان قشم از ریاست هیات فوتبال کناره گیری کردم تا با فراغ بالا بیشتری به مردم به عنوان نماینده آنان خدمت کنم.

عبدالقادر صالحی با بیان این که ورزش یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروزی است که برای جوانان بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: امروز ورزش می‌تواند جوانان این مرز و بوم را از درگیری با آسیب‌های متعدد اجتماعی مصون بدارد و به همین دلیل متولیان باید با فراغ بال و آسودگی خاطر بیشتری به برنامه ریزی و مدیریت امور ورزشی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که این مسؤولیت را بر عهده داشتم تمام تلاش مجموعه هیات برای برگزاری یک لیگ پویا و مسابقات منظم بود که توانستیم به اهداف بزرگی نیز دست یابیم.

رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان قشم گفت: برای مسؤولان جدید هیات فوتبال آرزوی موفقیت دارم و از ارائه آنچه در توان دارم برای خدمت به جوانان جزیره دریغ نخواهم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها