توزیع ۳۰ هزار بسته آموزشی ویژه دانش آموزان روستایی و مناطق محروم هرمزگان



معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان ازتوزیع ۳۰ هزار بسته آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق روستایی فاقد دسترسی به تلویزیون اینترنت (فضای مجازی) ، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری با همکاری گروه های آموزشی و راهبران آموزشی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، ایرج بیت اللهی، ضمن تاکید بردستور العمل تداوم آموزش در مناطق روستایی و توسعه عدالت آموزشی، افزود: فراهم کردن فرصت های برابر آموزشی برای همه کودکان به اقتضای شرایط بومی و محلی و موقعیت جغرافیایی محل زندگی آنان از اولویت های اساسی آموزش و پرورش هرمزگان است.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی همکاری و فعالیت کلیه ارکان تعلیم و تربیت ( مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و اولیاء) جهت استمرار آموزش و فراهم نمودن دسترسی همه دانش آموزان شهر و روستا به آموزش مناسب و موقعیت های یادگیری بسیار الزامی است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بر اساس دستورالعمل تداوم آموزش، دانش آموزان از نظر دسترسی به شبکه تلویزیونی اینترنت، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری تفکیک شدند و بسته های آموزشی دانش آموزان مورد نظر قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی یک بازوی بسیار قوی برای پیشبرد و تحقق اهداف آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش است.
وی گفت: با همکاری ویژه گروههای آموزشی و با حضور راهبران آموزشی ۳۰ هزار بسته آموزشی به منظور بهره وری دانش آموزان مناطق روستایی فاقد دسترسی به تلویزیون اینترنت (فضای مجازی)، دستگاههای الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری توزیع شد.
بیت اللهی در بخشی از سخنان خود ضمن بیان انتظارات گفت: معاونین آموزشی مناطق باید ضمن تبیین دستورالعمل فوق، تاکیدات لازم جهت اجرای هر جه بهتر طرح انجام دهند و از همه ی ظرفیت های موجود به منظور یادگیری دانش آموزان استفاده کنند.
وی تاکید کرد: نظارت لازم و مستمر معاونین و کارشناسان آموزش را بر نحوه ی اجرای طرح به منظور آموزش و یادگیری کلیه ی دانش آموزان را نیز بسیار مد نظر است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی همچنین، راه اندازی یک مرکز پاسخگویی قابل اتکا برای دانش آموز و خانواده که به سنوالات درسی، بهداشتی و ... در طول ایام هفته از ساعت ۶ الی ۱۲ از طریق تماس تلفنی یا حضوری با رعایت نکات ایمنی بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین معرفی رابط از بین معلمان بومی منطقه یا راهبران آموزشی و تربیتی بومی منطقه یا روستاهای همجوار و مسلط به تمامی دروس به خانواده ها را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است : تالار گفتگوی سایت گروههای آموزشی استان جهت انتقال تجارب بین معلمان روستایی و راهبران آموزشی و تربیتی فعال شده است. و معلمان می توانند سئوالات خود را از طریق تماس با سرگروههای آموزشی استان در ساعات ۶ الی ۱۲ روزهای شنبه الی چهارشنبه با شماره تماس ۰۷۶۳۳۶۷۶۷۶۷ مطرح کنند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها