در سال تحصیلی98_99؛

دو هزار و ۱۲۴ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، وام تحصیلی دریافت کردند



 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، در مجموع دو هزار و ۱۲۴ دانشجو، وام تحصیلی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال دریافت کردند. 

به گزارش صبح ساحل، صدیقه عابدینی روز سه شنبه در نشست تشریح عملکرد این معاونت در سال تحصیلی گذشته گفت: این میزان تسهیلات به دو هزار و ۵۳۰ دانشجو در قالب تسهیلات کمک هزینه تحصیلی ، وام های ضروری عادی و تسهیلات عتبات پرداخت شده است. وی بیان داشت: تسهیلات سال ۱۳۹۸ در قالب های مختلف پس از اطلاع رسانی به دانشجویان و ثبت نام  و درخواست در موعد مقرر در سامانه و طی مراحل قانونی به آنان پرداخت شده است. عابدینی تصریح کرد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، در مجموع دو هزار و ۱۲۴ دانشجو، وام تحصیلی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال دریافت کردند. وی خاطرنشان کرد: ۶۲ فقره تسهیلات ضروری عادی و ۳۲ فقره تسهیلات عتبات ، ۷ فقره تسهیلات ودیعه مسکن و ۷۳ فقره وام علوی نیز به دانشجویان پرداخت کرده‌ایم.

این مقام مسوول ابراز داشت: همچنین ۱۷ فقره تسهیلات شهریه، ۵ وام ضروری دو برابری و ۱۰ وام مسکن نیز از دیگر تسهیلاتی است که دانشجویان در سال تحصیلی گذشته، دریافت نموده اند. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت: همچنین سال تحصیلی گذشته ۳ هزار و ۴۱۷ دانشجو ی این دانشگاه تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند که در صورت بروز حادثه، دانشجویان تحت پوشش مطابق تعهد بیمه نامه می‌توانند از امکانات و خدمات بیمه‌ای بهره مند شوند. در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در پنج دانشکده پزشکی،پیراپزشکی،دندانپزشکی،بهداشت محیط و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها