۵۱ واحد صنفی متخلف بهداشتی در بندرعباس پلمپ شد



مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: در راستای تشدید بازرسی ها از ۱۵ لغایت ۲۱ خردادماه، تعداد هزار و ۶۵۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط ۲۳ تیم بازرسی حضور فعال بر وضعیت بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی اصناف سطح شهرستان انجام شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد رضا زارعی»، با تاکید بر توجه به اهمیت سلامت مردم، افزود: طی هفته گذشته با بازرسی های انجام شده از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تعداد ۲۲۹ مورد منجر به صدور اخطاریه و ۵۱ واحد صنفی متخلف با هماهنگی قضائی پلمپ شد.

وی با بیان اینکه بازرسین سلامت محیط این مرکز بر تعداد 34 حوزه امتحانی (23حوزه پایه هفتم و 11حوزه پایه دهم) تیزهوشان شهرستان بندرعباس؛ قبل، حین و بعد از برگزاری امتحان نظارت داشتند عنوان کرد: در این مدت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نیز نظارت مستمر صورت گرفت.

مسؤول سلامت محیط مرکز بهداشت بندرعباس خاطر نشان کرد: همواره تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ سلامت جامعه به کار گرفته ایم و امیدواریم همشهریان عزیز نیز ما را در این راستا یاری و موارد تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ و ۳۱۱۸ سامانه پاسخگویی شکایت های بهداشتی وزارت بهداشت اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها