بخشدار جغین رودان:

2 روستای این بخش به‌دلیل افزایش شیوع کرونا قرنطینه شد



بخشدار جغین رودان گفت: وضعیت شیوع کرونا در این بخش نگران کننده و روبه افزایش است به نحوی که هم اکنون ۲ روستا در این بخش قرنطینه شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، یعقوب شمس الدینی گفت: این روستاها دارای ۳ هزار نفر جمعیت هستند و کرونا در سه روستای دیگر با وضعیت ۲ هزار نفر روندی افزایشی و نگران کننده دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت دستورکارهای بهداشتی کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک نیازی برای قرنطینه کردن سه روستای یاد شده ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: بخش جغین با ۱۶ روستا و یک شهر و با حدود ۱۸ هزار نفر جمعیت، مشکل‌های دیگری همچون فرسودگی شدید شبکه انتقال آب و هدر رفت بالای آن، مسیر نیازمند به بهسازی و ایمن‌سازی هم دارد.

بخشدار جغین افزود: هدر رفت بالای آب ناشی از فرسودگی شبکه منجر شده وضعیتی شبیه شرایط جیره بندی در این بخش ایجاد شود و در خصوص مسیر جغین به برنطین نیز جان و سلامت مردم در معرض تهدید قرار دارد.

بخش جغین از توابع شهرستان رودان است که در حدود ۳۰ کیلومتری جنوب دهبارز، مرکز این شهرستان واقع شده و شهرستان یاد شده در فاصله ۹۵ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

 

گفتنی است؛ براساس جدیدترین رنگبندی کرونایی در کشور، شهرستان‌های بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، خمیر، رودان، قشم و میناب در وضعیت قرمز قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها