مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر:

۱۱ کیلو حشیش در ساک مسافر قشم، کشف شد



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از کشف ۱۱ کیلو و ۲۵۶ گرم مواد مخدر حشیش در ورودی بندر مسافری شهیدحقانی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، "حمیدرضا محمدحسینی تختی" با اعلام این خبر اظهار کرد:  ماموران یگان حفاظت بندر شهید حقانی با هدف جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ ،حفظ نظم و امنیت،حین گشت های روزانه امنیتی و کنترل خودروها و افراد متردد،به شخصی که قصد ورود را داشت مشکوک شده و پس از بازرسی های بعمل آمده مقدار ۱۱ کیلو و ۲۵۶ گرم مواد مخدر از نوع حشیش  از وی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: طی بازجویی های بعمل آمده وی قصد عزیمت به جزیره قشم را داشته که با هوشیاری مامورین یگان حفاظت بندر، مواد مخدر جاسازی شده در لباس و ساک در دست وی کشف می شود و  پس از بازداشت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر در بنادر را دارند گفت: ماموران یگان حفاظت به صورت شبانه روز با  پایش و نظارت مبادی ورودی و خروجی با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهند کرد

منتشر شده: 1
همشهری
۲۶ تیر ۱۴۰۰
درود بر پرسنل زحمت کش و بی ریا و خدوم بندر شهید حقانی من هر روز از این بندر تردد دارم و می بینم با چه دقت و هوش بالایی نفرات و مسافرین رو زیر نظر دارند ..درود بر بچه های یگان بندر باهنر و حقانی ..
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها