کشف 4 تن ماهی قاچاق از یک خودرو در پارسیان



جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 4 تن ماهی مرکب قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال از یکدستگاه خودرو در شهرستان پارسیان خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مهرداد مشوق»، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه بوچیر شهرستان پارسیان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ، روز گذشته حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو ایسوزو یخچال دار مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن 4 تن ماهی مرکب قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشت و حمل کشف کردند.
این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: تمام دستگاه های مسئول بايد با اين پديده شوم که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم ، هنجار شکنی و قاچاق کالا از طریق سامانه تلفنی مرکز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها