بانوی دوچرخه سوار اردبیلی:

حامل پیام محیط زیست با شعار فرهنگ دوچرخه سواری و ترویج آن هستم



بهناز هدایتی بانوی دوچرخه سوار اردبیلی که حامل پیام محیط زیست است با شعار "فرهنگ دوچرخه سواری و ترویج آن" وارد بندرعباس شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  بانوی دوچرخه سوار اردبیلی که  به تنهایی رکاب می زند می گوید:  درطول سفر احساس ناامنی نکردم و حامل پیام محیط زیست با شعار "فرهنگ دوچرخه سواری و ترویج آن هستم. 
هدایتی اظهار داشت: چهارم  مهر ماه از اردبیل به سمت سواحل دریای خزر( کاسپین ) استان های گیلان ، مازندران ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی آغاز شد و بعد از رسیدن به مشهد مقدس پیامی از فدراسیون دریافت کردم که باید درگردهمایی مدیران سایکل توریست در شیرازشرکت کنم و  از این رو برنامه رکاب زنی ام کنسل کردم وبا وسیله نقلیه خودم را به شیراز رساندم وبه مدت یک هفته دراین گردهمایی حضور داشتم. 
پس ازآن رکاب زنی ام از شیراز به سمت بوشهر از سر گرفتم و ۲۹۸  کیلومتر رکاب زدم تا به بوشهر رسیدم و از استان بوشهر در مسیرساحل خلیج فارس تا استان هرمزگان رکاب زدم و این مسیر ها راطی کردم و  هم اکنون هشتاد وسومین روز از رکاب زنی ام می گذرد و تاکنون ۲۳۰۰ کیلومتر مسافت را از اردبیل تا هرمزگان  طی کردم. وی افزود: قصد دارم پس از رکاب زنی در فاز دوم ، سفرم رابارکاب زنی به خارج از از کشور را دنبال کنم.
هدایتی هدف از حرکت ورزشی و این اقدام نمادین را نقش ورزش در سلامتی، آگاه سازی، فرهنگ سازی و جلب توجه مردم و مسئولان به حفاظت و صیانت بیشتر از عرصه های زیست محیطی عنوان کرد.
این دوچرخه سوار اردبیلی با بیان این که این سفر با هدف معرفی جاذبه های گردشگری به زبان انگلیسی برای جذب گردشکر خارجی است، زیرا نزدیک به پنج سال است که با توریست های خارجی درارتباط هستم.
وی گفت: در طول سفر با مشکلاتی روبرو بوده ام که درنوشهر باد یک دستگاه تریلر باعث زخمی شدنم و شکستن رکاب دوچرخه ام شد ولی این مشکلات سد راهی برای رسیدن به هدفم نشده است.
وی با قدردانی از مردم میهمان نواز شهرهای مختلف که در مسیر عبور از این شهرها همکاری لازم را داشته اند از شهربندرعباس به عنوان شهری زیبا و دیدنی و گردشگری یاد کرد که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.
گفتنی است این بانوی دوچرخه سوار ۳۵  ساله اردبیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است و  روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را رکاب می زند و در مسیر شهرها و استان ها مسئولان ورزش شهرستان ها و استان ها برای اقامتش همکاری دارند.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها