65 راس دام زنده قاچاق در خمیر کشف شد



با هوشیاری ماموران انتظامی خمیر تلاش قاچاقچیان در انتقال 65 راس دام قاچاق ناکام ماندند. 
 
به گزارش صبح ساحل، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خمیر در تشریح این خبر گفت : مامورن پلیس امنیت عمومی شهرستان خمیر در ادامه طرح مقابله با قاچاق دام و پاک سازی محلات آلوده به قاچاق احشام با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ، یک بارانداز و محل دپو احشام قاچاق را در یکی از روستاهای تابعه شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود : ماموران با تشکیل اکیپی مشترک و با همکاری یگان امداد ف پلیس اگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک چهار دیواری 65 راس دام زنده قاچاق که قاچاقچیان قصد انتقال آنها به کشور های حوزه خلیج فارس را داشتند، کشف کردند.
سرهنگ " هادی امینی" اظهارکرد: در این رابطه یکی از عاملان این محموله قاچاق شناسایی شد که تلاش ماموران برای دستگیری وی ادامه دارد .
فرمانده انتظامی شهرستان خمیر ارزش دام های قاچاق کشف شده در این عملیات را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی، 2 ميليارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : پلیس با قاطعیت تمام با افرادی که با منفعت طلبی خود قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور را دارند برخورد می کند و ضروری است شهروندان نیز با همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 ، پلیس را در راستای مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق ، بویژه قاچاق دام یاری کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها