سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور:

هرمزگان پتانسیل بالایی برای ارتقا فوتسال در سطح کشور دارد



آرش جابری در نشست هم اندیشی با مدیران عامل و نمایندگان و ناظران فوتسال هرمزگان به میزبانی بندرعباس درسالن مجموعه ورزشی کارگران گفت : ظرفیت و توانمندی فوتسال هرمزگان با حضور 16 تیم کشوری و در کنار میزبانی خوب ، شرایط بسیار مناسب و ایده ال در برگزاری مسابقات نشان از یک عزم راسخ هیات فوتبال و کمیته فوتسال استان برای حرفه ای شدن دارد.
       
     
به گزارش صبح ساحل،  آرش جابری بیان داشت:  برگزاری منظم مسابقات از مهمترین نکاتی است که باشگاه‌های باید در نظر بگیرند ، استاندارد سازی بر اساس قوانین AFC است و به طور کاملا قاطعانه در این خصوص پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا بتوانیم همگام با آسیا و جهان گام برداریم.
 سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران در ادامه ضمن ارائه اصول قوانین فوتسال ایران و جهان گفت: آخرین تغییرات و دستورالعمل های ابلاغی از سوی این سازمان به هیات های فوتبال استان سراسر کشور ارسال شده است که باشگاه ها می توانند با مراجعه به هیات های مربوطه از این تغییرات با خبر باشند.
 قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان در این نشست گفت: یکی از برنامه‌های محوری این هیات توسعه علمی با تمرکز بر آموزش در راستای به روز کردن کادر مربیان است. حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی  استان نیز گفت: با عزمی موجود در هیات فوتبال وکمیته فوتسال و باشگاه های فوتسال استان می توان پیش‌بینی کرد راه پیشرفت و ارتقای حرفه ای فوتسال هرمزگان هموار است.
در ادامه این نشست مدیران عامل باشگاه های فوتسال هرمزگان از شرایط حضور در مسابقات کشوری و نقل و انتقالات بازیکنان این رشته از سرپرست سازمان لیگ فوتسال سوالاتی  کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها