کشف ۱۴۶ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در رودان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۴۶ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در شهرستان رودان خبر داد و گفت: این محموله از یک دستگاه کامیون تریلی کشنده کشف شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، غلامرضا جعفری پنجشنبه شب در جمع رسانه ها اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "رودان"  مستقر در ایستگاه فاریاب این شهرستان  روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی فنی و دقیق از آن ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در همین رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

سردار جعفری ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، بیان داشت: از همه شهروندان خواستاریم تا به منظور برقراری نظم و امنیت بیشتر و برخورد با قاچاقچیان، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها