شروع هفته دولت در هرمزگان:

دیدار استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد


نویسنده: سامیه طهورنیان

جلسه دیدار استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مجلس و مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و مدیران سایر دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در مکان دفتر امام جمعه برگزار شد. در این دیدار که سایر مدیران اجرایی استان به همراه «جلیل سالاری»، معاون وزیر نفت حضور داشتند به بیان عملکرد ها و برنامه های خود پرداختند.
     
   
به گزارش صبح ساحل، در ایتدای مراسم «حجت الاسلام عبادی زاده» با تشکر ویژه از معاون وزیر نفت، جناب دکتر «جلیل سالاری» و مدیران اجرایی استان گفت: «خدا را شاکریم که همه مدیران پای کار هستند و هر چی ما کار کنیم برای مردم باز هم راه باقی مانده بسیار است؛ زیرا مردم ولی نعمت های ما هستند ازسویی هم عذرخواهی از مردم کنیم که نتوانستیم رضایت خاطر آنها را بدست آوریم» .
ایشان افزودند: « مدیران، این مردم تلاش ها و زحمان را می‌بینند  و در این مدت امید مردم به آینده روشن شده که درهای زیادی را گشوده است».
نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد:«فساد و تبعیض بیش از هر چیز مردم را آزار می‌دهد و انتظار مردم از حاکمیت و دولت آن است که خدمات عمومی را عادلانه میان مردم توزیع کنند»
وی تشریح کرد:« همه باید با یک اتحاد منسجم، نظم و انضباط را در جامعه حاکم کنند تا محصول نهایی آن ایجاد حس امنیت، آرامش و آسایش باشد».
حجت اسلام عبادی زاده در رابطه با بخش فرهنگی نیز به بیان رویکرد پرداخت و گفت:« در نقشه مهندسی فرهنگی، یکی از ایرادهای اصلی که در نظر نگرفتن اولویت های فرهنگی استان ها بود، برطرف شده است».
وی افزود: «بخشی از اعتبار مورد نیاز برای اجرای این سند توسط مدیریت و برنامه ریزی کشور تامین می شود و بخشی نیز با راهبری و نظر استاندار از منابع استانی تامین خواهد شد و در پایان از رشد ۲۵ برابری تعداد پروژه که ۸۷۱ پروژه است را یک اتفاق مبارک می دانم».

دیدار استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد

دیدار استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها