یادگار دولت احمدی‎‌نژاد به دولت فعلی؛

«مهرداد بذرپاش» پر حاشیه، وزیر راه و شهرسازی شد



نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای دادند.

به گزارش صبح ساحل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) مجلس، صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را بررسی کرده و در نهایت سکان وزارت را به دست مهرداد بذرپاش سپردند.

روز یکشنبه هفته جاری نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس نهم بوده و در مرداد سال ۱۳۹۹ با رای نمایندگان مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شد.

او همچنین صاحب‌امتیاز روزنامهٔ وطن امروز نیز بوده‌است. پیش از این، بذرپاش نمایندهٔ مردم تهران عضو هیئت‌رئیسهٔ مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه،و معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام و رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعهٔ صنعت و معدن تدبیر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو  و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور بوده‌است. در دولت سیزدهم، پس از کناره‌گیری رستم قاسمی، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شد.

گفتنی است در شهریورماه سالجاری، مهرداد بذرپاش برای تصدّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داده بود. همچنین به دنبال عملکرد ضعیف سیدرضا فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه در خصوص کنترل قیمت بازار و نارضایتی شدید نمایندگان مجلس از او که تعدادی مصرانه پیگیر استیضاح او شدند که  مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر جدید صمت اعلام حضور کرده بود.

       

 

  «مهرداد بذرپاش» پر حاشیه، وزیر راه و شهرسازی شد

 

به دنبال اعلام حضور بذرپاش برای مقام‌های ذکرشده، «مجتبی توانگر»، نماینده مجلس در صفحه توییتر خود نوشته بود: «هر وزارتخانه ای که احتمال تغییر آن می رود این آقای همه جا گزینه از طریق یکی از معاونین به رییس جمهور برای تصاحب آن کرسی فشار می آورد.
آقای مهندس!

مگر چقدر توانایی دارید که هم می توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟

برادر من!

چرا این قدر ولع قدرت داری؟»

منابع: ایسنا/ خبرآنلاین/ باشگاه خبرنگاران/ ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها