امدادرسانی به ۶۸ مسافر در محورهای برف‌گیر سپیدان/ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر فارس به حالت آماده باش درآمدند



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۶۸ مسافر در محورهای برف گیر شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان طی ۴۸ ساعت گذشته ضمن رهاسازی ۱۴ خودرو در محور یاد شده، به مصدومان چهار حادثه رانندگی امدادرسانی کردند. 

به گزارش صبح ساحل، «مهدی خوبیار »، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس روز چهارشنبه با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اعلام آماده باش سطح نارنجی در شش استان کشور طی روزهای اخیر و شدت بارش در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در استان فارس، گفت: در همین راستا کلیه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس به حالت آماده باش درآمدند.

خوبیار اضافه کرد: امدادگران این جمعیت روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه به ۶۸ نفر از مسافران برف گیر در محورهای سپیدان – اقلید و سپیدان-شش پیر امدادرسانی و بین آنها اقلام امدادی و غذایی توزیع کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس یادآور شد: همچنین طی این دو روز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس به ۲۳ نفر حادثه دیده در جریان وقوع ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی کردند و پنج نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

گفتنی است؛ رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به کولاک و آبگرفتگی در ۲۵ استان کشور در ۵ روز گذشته، از امدادرسانی به ۸۰۰ شهروند خبر داده و گفته است:« در ۵ روز گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر، در ۱۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و گیلان شامل، ۲۳ شهرستان، ۱۴ محور، ۴ شهر و ۵ منطقه عشایرنشین امدادرسانی کردند».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها