لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

تکلیف بقا شهرداری به هفته آخر کشیده شد



دو نماینده هرمزگان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صاحب یک باخت و یک مساوی شدند.


به گزارش صبح ساحل، در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در اسلامشهر دو بریک شکست خورد و نارنجی پوشان شهرداری در ورزشگاه خلیج فارس دو دو مساوی کردند.


فوتبالیست های فولاد هرمزگان در ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم شهيد اورکی این شهر شدند. ارسلان آزادی تک گل تیم فولاد هرمزگان را به ثمر رساند. نماینده استان با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند و جایگاه  سوم خود را در  جدول رده بندی گروه الف حفظ کرد.
تیم شهرداری بندرعباس در روزی که می توانست با یک پیروزی خیالش از بابت ماندن در لیگ دسته دوم راحت شود در خانه مساوی کرد تا بازی  هفته آخر هم برایش سرنوشت ساز شود.


شاگردان نادر غله بانی در نیمه اول با تک گلی که دریافت کردند با شکست به رختکن رفتند. در نیمه دوم شهرداری با توپ پر وارد میدان شد و موفق شد با دو گل مهدی خبر و مصطفی ماهی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از حریف خود جلو افتادند. شادی گل دوم تیم شهرداری بندرعباس کمتر از یک دقیقه طول کشید و روی اشتباه بد دروازه بان شهرداری بندرعباس تیم بوشهری صاحب یک ضربه پنالتی شد تا بازی در پایان دو دو مساوی شود.
با این نتیجه شهرداری بندرعباس و شاهین تابان بوشـهر ۲۴ امتیازی شدند و حکم بقا دو تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در هفته پایانی امضا خواهد شد.


تیم شهرداری در هفته پایانی در کرمان مقابل مس نوین بازی دارد. مس نوین سه هفته زودتر به لیگ دسته سوم سقوط کرده است. تیم شاهین تابان بوشـهر هم در هفته آخر در خانه میزبان تیم داماش گیلان است. داماش گیلان با ۴۸ امتیاز تلاش می کند که با کسب سه امتیاز این بازی به عنوان تیم دوم به مرحله پلی آف راه یابد. داماش اگر در دیدار با شاهین تابان بوشهر شکست بخورد و تیم شهدای رزکان کرج تیم کیان سام بابل را از پیش رو بردارد این تیم شهدای رزکان خواهد بود که به عنوان تیم دوم به بازی پلی آف راه خواهد یافت. البته شکست تیم کیان سام بابل مقابل تیم شهدای رزکان کرج به سود دو تیم شهرداری بندرعباس و شاهین تابان بوشهر هم خواهد بود و این دو تیم هر نتیجه ای را مقابل حریفان خود کسب کنند در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور باقی خواهند ماند.


لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه در حال برگزاری است که تیم فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های مس سونگون ورزقان، فولاد نوین اهواز، سپیدرود رشت، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، ایمان‌ سبز شیراز، شهید اورکی اسلامشهر، اسپاد الوند تهران، نود ارومیه، پانیک تالش، اترک بجنورد و ویستاتوربین تهران هم گروه است. در گروه دوم شهرداری بندرعباس هم  با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، کیان سام بابل ،نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم گروه می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها