آتش‌‌سوزی دو لنج باری در اسکله تجاری بندر بوالخیر تنگستان بوشهر؛علت حادثه در دست بررسی است



رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات اطفا حریق در ۲ فروند لنج در اسکله تجاری بندر بوالخیر تنگستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، «حجت خسروی»، رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۴ در اسکله یاد شده دو لنج چوبی و فایبرگلاس دچار حریق شدند که هر دو شناور فاقد بار اما در یکی از آن‌ها مقداری سوخت وجود داشته است.

وی افزود: پس از اعلام حریق با فوریت سه فروند شناور ناجی 18، مولتی کت مراد و آتشخوار فانوس به عنوان شناورهای مستقر در منطقه به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام و در گام نخست شناورهای دچار حریق را از سایر شناورها جداسازی و عملیات اطفا را آغاز کردند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: براساس برآوردهای اولیه بیشترین حجم آتش در عرشه لنج‌ها بوده و آتش‌سوزی نیز اکنون در مراحل پایانی قرار دارد که انتظار داریم تا دقایقی دیگر به طور کامل مهار شود.

خسروی ادامه داد: در حال حاضر آتش در لنج فایبرگلاس مهار شده و اطفا آتش در لنج چوبی نیز اکنون با حضور شناورهای ناجی، دستگاه‌های نظامی و آتشنشانی در حال انجام است.

وی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها