لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور

فولاد هرمزگان نخستین شکست خود را تجربه کرد



در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور هر دو  نماینده هرمزگان بازی‌های خود را با شکست به پایان بردند.

 


به گزارش صبح ساحل، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی با‌شگاه‌های کشور شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد هرمزگان پس از دو پیروزی پی در‌پی مقابل تیم شاهین خزر رودسر در ورزشگاه غدیر بندرعباس شش گل دریافت کردند.
در این دیدار فولاد هرمزگان  علی رغم خلق موقعیت های زیاد روی دروازه شاهین خزر رودسر ها با عملکرد درخشان سنگربان رودسر با نتیجه ۶ بر ۲ بازی را واگذار کردند.
در این دیدار مهدی یوسفی دوبار، بهنام علیزاده، علیرضا قربانیان و حسین نجفی دوبار برای شاهین خزر رودسر و امیرحسین حمزه‌پور و سجاد عبدالله پور برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند. شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها با تیم  پارس جنوبی بوشهر  در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر بازی کرد و با چهار گل سومین شکست پی در پی را در کارنامه خودش به ثبت رساند.
در سایر دیدارهای این هفته تیم منطقه آزاد چابهار در خانه چهار بر دو بازی را به چادرملو اردکان واگذار کرد. فرش حداد اصفهان و مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه تختی تیران به تساوی دو دو دست یافتند اما در ضربات پنالتی تیم گلساپوش پس از سه سال بلاخره شکست خورد. صدرشیمی یزد در وقت اضافه چهار بر سه تیم حیات داود گناوه را در  ورزشگاه سلمان مرد آباد یزد  از پیش رو برداشت. در پایان هفته سوم  لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور تیم فرش حداد اصفهان با 7 امتیاز صدرنشین است.مقاومت گلساپوش پوش یزد، چادر ملو اردکان ، فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر شش امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل در مکان های  دوم تا پنجم ایستاده‌اند.
 صدرشیمی یزد با پنج امتیاز ششم است. شاهین خزر رودسر با چهار امتیاز هفتم است و تیم های منطقه آزاد چابهار،  شهرداری بندرعباس و شهدای حیات داوود گناوه بدون امتیاز در مکان های هشتم تا دهم قرار گرفته اند.
لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های با حضور تیم های فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، گلساپوش یزد، صدرشیمی یزد، فرش حداد اصفهان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی، چادرملو اردکان و منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.

 


 مجتبی ذاکری: موقعیت داشتیم اما گل نزدیم
سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در پایان بازی تیمش مقابل شاهین خزر رودسر که با نتیجه شش بر دو واگذار کردند گفت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و تنها شانس با ما یار نبود که به سومین پیروزی خود دست یابیم. مجتبی ذاکری بیان داشت: موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما هر چه بازیکنانم زدند به دربسته و مانع بزرگی به نام دروازه بان شاهین خزر رودسر می خورد.
وی گفت: اگر همین بازی یک بار دیگر تکرار شود یقینا نتیجه بر عکس خواهد شد و تمام توپ های ما که به گل تبدیل نشده بود گل می شود. وی اظهار داشت: تیم شاهین خزر رودسر تیم کوچکی نیست و این تیم سابقه حضور در لیگ برتر را  دارد  و سال گذشته عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرده اند.
تیم ما یک تیم تازه راه یافته به لیگ برتر است و برای موفقیت نیاز به زمان و تجربه دارد.سرمربی تیم فولاد هرمزگان گفت: داوری هم خوب نبود و از کمیته داوران فدراسیون فوتبال می خواهم که در چیدمان و انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند.

 


رضا تامینی: بازیکنانم نیاز به فرصت دارند
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس که تاکنون عملکرد خوبی نداشته است و از سه بازی سه شکست در کارنامه خودش به ثبت رسانده است در پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی بوشهر که بازی را با چهار گل واگذار کرد  گفت: تا پایان نیمه نخست تنها یک گل دریافت کردیم و به نوعی بازی پایا پای انجام دادیم.
رضا تامینی بیان داشت : بازیکنان من جوان هستند و نیاز به تجربه دارند. در این سه هفته با تیم های کوچکی بازی نکرده ایم و یقینا در ادامه شاهد بازی های بهتری از شهرداری خواهید  بود. وی گفت : هم من و هم بازیکنانم نیاز به فرصت داریم و یقینا شهرداری در ادامه فصل بازی های بهتری از خودش به نمایش خواهد گذاشت. در این بازی هم موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و دروازه بان ملی پوش پارس جنوبی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد که توپ های ما وارد دروازه شود. سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: علیرغم این که سه شکست متوالی داریم اما به آینده تیم خودم امیدوارم و یقینا روزهای خوبی از شهرداری خواهید دید.

 
احسان درا:نتایج ضعیف خود را جبران خواهیم کرد
احسان درا گفت: علیرغم این که شکست خوردیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر موقعیت های خود را به گل تبدیل می‌کردیم این نتیجه رقم نمی خورد.
یازیکن تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت: روی اشتباهات فردی گل خوردیم و اگر کمی دقت می کردیم یقینا نتیجه بازی این نمی شد.
وی گفت:  به آینده امیدواریم و با درایت کادرفنی و تمرینات بیشتر به دوران خوب خود خواهیم رسید. درا اظهار داشت : از هواداران می خواهم صبور باشند و زود تیم و کادر فنی را قضاوت نکنند. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که نتایج بهتری کسب کنیم و از شرمندگی هواداران بیرون بیایم. ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: سه بازی سختی پشت سر گذاشتیم اما شهرداری این‌گونه نخواهد ماند و این قول را به هواداران و مسوولان باشگاه خواهم داد که به زودی نتایج ضعیف را جبران کنیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها