تصادف و آتش‌سوزی ۲تریلی حمل گاز در جاده بندرلنگه - پارسیان/ سه نفر مصدوم شدند



حوالی ساعت 3 بامداد امروز دو دستگاه تریلی حامل گاز در جاده بندرلنگه - پارسیان شاخ به شاخ می شوند و تصادفی مهیب را بوجود می آورند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، دو تریلی حمل گاز LPG با مداد امروز در محور ترانزیتی بندرلنگه به پارسیان حوالی جاده مغوئیه به دیوان به صورت شاخ به شاخ به یکدیگر برخورد کردند که یکی از تانکرها دچار حریق شد که نیروهای امداد آتش نشانی بندرلنگه به محل اعزام شدند و به اطفاء حریق پرداختند.

یکی از تانکرهای حمل گاز به بیرون جاده پرتاب شده و دیگری نیز این جاده را مسدود نموده و قرار است تیمی از HSE پالایشگاه عسلویه به محل اعزام و این تانکر را جابجا کنند.

 

 

 

در این حادثه سه نفر سرنشین و راننده از دو تانکر مصدوم شدند و جهت مداوا توسط اورژانس جاده ای به بیمارستان بندرلنگه منتقل گردیدند.

علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوط در دست بررسی است.

 جاده ترانزیتی بندرلنگه به پارسیان که در کریدور جنوب شرق به جنوب غرب کشور قرار دارد یکی از حادثه خیز ترین جاده های کشور هست که بصورت هفتگی شاهد حوادثی دلخراش در این جاده هستیم و این مسیر توسط پیمانکاران شرکت زیر ساخت در حال دو بانده شدن است که این پروژه بصورت لاک پشتی پیش می رود انتظار مردم این منطقه تسریع در احداث باند دوم این شاهراه اصلی کشور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها