لیگ مناطق فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور

صعود مقتدرانه آینده سازان هرمزگان به مرحله بعد



تیم فوتسال نوجوانان آینده سازان هرمزگان با اقتدار و به عنوان تیم اول گروه پنجم راهی مرحله بعد شد.

   
به گزارش صبح ساحل، رقابت های لیگ مناطق نوجوانان کشور در حالی برگزار شد که آینده سازان هرمزگان به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت ها و در گروه پنجم حضور داشت و توانست به عنوان تیم اول گروه شش تیمی راهی مرحله بعد شود.
این رقابت ها در ۸ گروه ۵ و ۶ تیمی  و به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد که نماینده استان با تیم های آیندگان جنت فارس، آیندگان صفا شهر، غدیر میبد، عنبر آباد کرمان و شاهین ماهشهر و به میزبانی داراب فارس به رقابت پرداختند.
نماینده هرمزگان در این مسابقات با کسب ۵ پیروزی و یک شکست و با کسب ۱۲ امتیاز به همراه آیندگان جنت فارس راهی مرحله دوم شد که این مرحله  هفتم تا نهم  مردادماه برگزار خواهد شد. میزبانی ۸ گروه این رقابت ها بر عهده شهرهای خمینی شهر، اسفراین، صحنه، ارومیه، داراب، کردکوی، قزوین و خرم آباد بود.
نماینده هرمزگانی در این مرحله در اولین دیدار خود ۳بر ۲ از سد غدیر میبد گذشت‌. آینده سازان در دومین بازی ۳بر ۱ عنبر آباد کرمان را از پیش رو برداشت. نماینده هرمزگان در سومین دیدار با حساب ۶ بر ۱ شاهین ماهشهر را در هم کوبید.  در چهارمین دیدار آینده سازان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آیندگان جنت شهر شد و در آخرین دیدار آینده سازان هرمزگان با نتیجه ۴ بر ۳ آیندگان صفا شهر را شکست داد.
گل‌های تیم آیندگان در این مرحله را امیر حسین علیزاده (۱۰ گل)، علی اصغر حاتمی ۵ گل، محمد قلندری ۲ گل و علی محسنی یک گل به ثمر رساندند.
برای نماینده شایسته استان در این رقابت ها امیر حسین علیزاده، علی اصغر حاتمی، ابوالفضل اکبرزاده، محمد قلندری، مرتضی ابر، امیر حسین نجفی زاده، امیر محمد قلی زاده،  امیر علی امانداری، محمد حسین حسین زاده، امیر حسین چاکری، اسماعیل غنچه، ابوالفضل دارابی، یاسین امانی، محمد امین توسلی، علیرضا محسنی، حسین علی داد، امیر حسن لاری پور، علی دست پیمان، امیر علی هاشمی و امیر حافظ ماندگاری بازی کردند و  کادر فنی این تیم نیز متشکل از موسی جعفری ( سرمربی)، امید بلالی ( مربی دروازه بان ها)، حبیب الله محمدی، علی ملک محمدی و امیر حسین آرامش ( مربی) بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها