لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور:

فولاد و شهرداری نیم فصل نخست را با پیروزی به پایان بردند



دو نماینده هرمزگان هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان بردند.

       
به گزارش صبح ساحل، نماینده گان هرمزگان در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در بندرعباس و گناوه به مصاف حریفان خود رفتند و بازی های خود را با پیروزی به پایان بردند.
در ورزشگاه غدیر بندرعباس فولاد هرمزگان  بلاخره بعد از شش شکست پی در پی رنگ پیروزی را دید و تیم منطقه آزاد چابهار را با نتیجه شش بر چهار شکست داد.
در این دیدار برای فولاد هرمزگان امیرحسین حمزه پور سه بار، علی میرزایی، سید حسین میرحسینی و روح الله صفا و برای منطقه آزاد چابهار محمد معین منصوری ، علیرضا ریگی، سهیل لاچین و میثم اسکندری موفق به گلزنی شدند.   با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان با کسب ۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر در پایان نیم فصل نخست جای گرفت.   تیم شهرداری بندرعباس که با پنج امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور  بود این هفته به گناوه رفت و با پیروزی مقابل تیم شهدای حیات داود گناوه با دست پر  به بندرعباس برگشت. در این دیدار ساحلی بازان شهرداری بندرعباس با نتیجه ۵ بر ۴ از سد تیم میزبان گذشتند.ابوالفضل شریفی و احسان درا هر کدام دو گل و رضا عباسی یک گل  برای شهرداری بندرعباس  به ثمر رساندند. شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۸ امتیازی شد و خودش را از قعر جدول رده بندی جدا کرد و به مکان  هشتم  آمد. در سایر دیدارهای این هفته تیم صدرشیمی یزد با تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بازی کرد که این بازی سه بر یک به سود پارس جنوبی به پایان رسید.‌ شاهین خزر رودسر از تیم هیات فوتبال اصفهان در  ورزشگاه شهرداری رودسر میزبانی خواهد کرد که شاهین خزر رودسر ۸ بر چهار به برتری رسید. چادرملو اردکان پنج بر چهار بازی را به مقاومت گلساپوش یزد واگذار کرد.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور مقاومت گلساپوش یزد با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد. تیم صدرشیمی یزد با ۱۷ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. پارس جنوبی بوشهر با ۱۶ امتیاز سوم شد. چادر ملو اردکان یزد با ۱۵ امتیاز چهارم، هیات فوتبال اصفهان با ۱۳ امتیاز پنجم، شاهین خزر رودسر با ۱۱ امتیاز ششم، فولاد هرمزگان با ۹ امتیاز هفتم، شهرداری بندرعباس با ۸ امتیاز هشتم، تیم شهدادی حیات داود گناوه با ۶ امتیاز نهم و منطقه آزاد چابهار با ۵ امتیاز در مکان دهم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها