لنج باری با ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان یک فروند لنج باری با ۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی گمرک ملوانی بندر شیوء پارسیان با انجام اقدامات پلیسی و اجرای طرح های مبارزه با قاچاق به یک لنج باری که در حال تخلیه بار بوده مشکوک و موضوع را جهت بررسی در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد صاحب کالا، محموله قاچاق خود را با یک فروند لنج باری از حوزه خلیج فارس بارگیری کرده و قصد تخلیه آن در بندر شیوء دارد که اکیپی متشکل از ماموران پلیس به محل تخلیه بار این شناور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در بازرسی دقیق از لنج مورد نظر مقادیری انواع کالای قاچاق شامل یک دستگاه لیفتراک تویوتا به صورت قطعه قطعه، تعداد سه عدد دستگاه پیانو، تعداد دو دستگاه آنالیزور آزمایشگاه، تعداد چهل هزار سرنگ تزریق، تعداد 18000 قرص انرژی‌زا، انواع پودر بدنسازی، 900 بسته قرص بدن‌سازی و تعداد 40 دستگاه رسیور قاچاق کشف و ضبط شد.

جاویدان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این شناور را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 50 میلیارد ریال عنوان کرده و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها