آتش‌‎سوزی انبار ضایعات حوالی بندرعباس پس از 5 ساعت مهار شد  

تلاش آتش‌نشانان در گرما/ خودروهای آتش‌نشانی کولر نداشتند



آتش‌سوزی در انبار ضایعاتی در محدوده پایانه حمل و نقل و بار شهر بندرعباس با تلاش چهار تیم آتش‌نشانی اطفا شد. این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشت.

 

 به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: «نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه شماره سه، چهار، ۹ و همچنین یک دستگاه خودروی آبرسانی بلافاصله پس از اطلاع در ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه ظهر امروز (شنبه) به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و به مهار آتش پرداختند».

پس از آن یکی از مخاطبان صبح ساحل با ارسال تصاویری از اطفای این حریق توسط آتش‌نشانان گفت: «انبار ضایعات چهچکور بندرعباس امروز حوالی ساعت ۱۱.۳۰ ظهر دچار آتش‌سوزی شد. در این گرمای مردادماه و در شرایطی بسیار سخت، آتش‌نشانان بندرعباس تقریبا تا ساعت 5عصر مشغول اطفای حریق بودند. باعث تاسف است که حتی خودروهای آتش‌نشانی کولر نداشت و این عزیزان بعد از این عملیات سخت، برای تجدید قوا حتی نمی‌توانستند زیر کولر خودرو استراحت کنند و پناه به سایه کنار خودرو بردند».

این شهروند در ادامه گفت: «لطفا پیگیری کنید تا این عزیزان با مشکلات کمتری روبه‌رو باشند.  نصب یک کولر برای خودرو هزینه زیادی ندارد که سازمان آتش‌نشانی ازعهده این کار برنمی‌آید».

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها