نخستین مرحله بهای لیموترش به حساب باغداران هرمزگانی واریز شد



رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان از آغاز اجرای نخستین مرحله پرداخت بهای خرید توافقی لیموترش به حساب باغداران استان خبرداد و گفت: در این مرحله بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال به حساب لیموکاران استان واریز شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا ماندگاری در حاشیه بازدید از مراکز خشک کن اظهار کرد: از ابتدای خرید توافقی لیمو ترش(۱۲ مردادماه) تا ۱۳ شهریور ماه، ۱۴ هزار و ۲۰۰ تن محصول لیمو ترش از باغداران شرق استان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۹۰ هزار و 800 تن لیمو در سامانه ساتراپ ثبت شده است، افزود: چک لیست ۷۶ هزار و ۲۲۴ تن هم در قالب فایل به بانک عامل(کشاورزی) ارسال و به حساب باغداران این استان واریز شد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان میانگین خرید روزانه لیمو ترش در استان را ۴۵۰ تن خواند و اضافه کرد: میزان خرید توافقی لیموترش از باغداران استان نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۵ برابر افزایش داشته است.

ماندگاری اعلام کرد: در این مرحله ۶۷۰ میلیارد ریال از بهای خرید توافقی لیمو در استان به حساب باغداران واریز شده و مابقی مبالغ طی روزهای آینده پس از ثبت در سامانه پرداخت می شود.

وی یادآور شد: سرعت در پرداخت بهای محصول لیموترش خریداری شده مدنظر مقام عالی سازمان مرکزی تعاون روستایی است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها