دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کابل برق در بندرعباس



رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: یک باند حرفه‌ای هفت نفره سارق و مالخران سیم و کابل برق در بندرعباس طی ۲ عملیات ضربتی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

      

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالمجید کرمی روز شنبه در تشریح این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در بندرعباس و روستاهای حاشیه‌ای این شهرستان و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با تلاش همه جانبه و شبانه‌روزی و گشت زنی‌های هدفمند، نهایت در کمتر از ۴۸ ساعت یک باند هفت نفره شامل سه سارق و چهار مالخر اموال سرقتی را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده که دارای سابقه سرقت بودند، در بازجویی‌های علمی صورت گرفته به چهار فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بندرعباس اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح‌های محله محور گفت: در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۶۰۰ متر کابل برق، چهار متر سیم برق فشارقوی به همراه آلات ارتکاب جرم کشف که همراه با خودرو توقیفی و اموال مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال شد.

وی یادآورشد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها