خط پرواز مستقیم بغداد به کیش راه‌اندازی شد



مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان منطقه آزاد و این شرکت، خط پرواز مستقیم بغداد به کیش راه‌اندازی شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله محمدی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پرواز بغداد به کیش از نهم ماه آینده توسط شرکت هواپیمایی سپهران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز عمان و امارات پرواز مستقیم به کیش راه‌اندازی کردند، گفت: پرواز‌های بغداد_کیش به صورت رفت و برگشت هر پنج‌شنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از کیش و پرواز برگشت از بغداد ساعت ۱۳:۳۰ عصر به برنامه روزانه پروازی فرودگاه بین‌المللی کیش افزوده شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش بیان کرد: منطقه آزاد کیش و شرکت فرودگاه‌های این جزیره در تلاش است تا به منظور تسهیل مراودات بین المللی در حوزه گردشگری، تجاری و بازرگانانی، با افزایش پرواز‌های خارجی در معرفی پتانسیل‌های کیش به سرمایه گذاران خارجی گام بردارد.

محمدی تأکید کرد: جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری و تجاری در ایران محسوب می‌شود و انتخاب شمار زیادی از مسافران برای سفر به این جزیره، تردد از مسیر هوایی است از این رو تدابیر لازم برای افزایش پرواز‌ها از نقاط مختلف جغرافیایی به مقصد جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها