لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان مغلوب تیم دوم جدول رده‌بندی شد



تیم فولاد هرمزگان در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه به دیدار شهرداری گرگان رفت.

به گزارش صبح ساحل، سفید پوشان فولاد هرمرگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم رده دومی شهرداری گرگان رفتند و در پایان با نتیجه ۹۶ بر ۵۴ شکست خورد.

تیم فولاد هرمزگان که با ۸ امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است در مصاف تیم  شهرداری گرگان که  با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار داشت کوارتر اول را ۲۳ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد. در کوارتر دوم و پایانی نیمه نخست
بازی ۲۱ بر ۱۳ شد تا در مجموع شهرداری گرگان ۴۴ بر ۲۶ پیروز به رختکن برود.

در کوارتر سوم قرمز پوشان شهرداری گرگان نسبت به نیمه اول بهتر بازی کردند و موفق شدند اختلاف امتیاز را بیشتر کنند و ۶۹ بر ۳۷ به برتری برسند.

در کوارتر پایانی و نیمه دوم این بازی تیم شهرداری گرگان حرف برای گفتن برای فولاد هرمزگان نگذاشت و در یک بازی کاملا برتر با نتیجه ۹۶ بر ۵۴ میزبان خود را شکست داد تا نهمین باخت شاگردان رضا هنگام پور در تیم فولاد هرمزگان رقم بخورد.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور تیم های شهرداری گرگان ، ذوب آهن اصفهان ، طبیعت تهران ،  پالایش نفت آبادان،  کاله ،  مس رفسنجان ، مهرام ، لیموندیس فارس ،  آورتا ساری ، مس کرمان  رعد پدافند هوایی مشهد و پالایش نفت بندرعباس به صورت دوره ای  در جریان است که در پایان تیم‌های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

  

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها