نگاه ویژه دولت سیزدهم به مدارس استثنائی؛

6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در هرمزگان از ابتدای دولت به بهره برداری رسیده است



مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه نگاه مجموعه نوسازی مدارس به فضاهای آموزشی استثنایی، یک نگاه عمیق و تخصصی در زمینه ساخت و تجهیز می باشد، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم با درایت و نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکنون 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی که ۳ پروژه آن مربوط به امسال و دربسته سفر ریاست محترم جمهوری می باشد به بهره برداری رسیده است.


به گزارش صبح ساحل، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه دانش آموزان استثنائی همانند سایر دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و نقش مهمی در پیشرفت و تعالی کشور دارند، افزود: دانش آموزان با نیازهای ویژه قطعا در رشد و تعالی جامعه سهیم هستند و بها دادن به مقوله تعلیم و تربیت آنان در فضاهای آموزشی استاندارد و مطابق با نیازهای ویژه بسیار مهم می باشد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: 6 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب 21 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 993 مترمربع و اعتبار 150 میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم در این استان به بهره برداری رسیده است.


باوقار تصریح داشت: هم اکنون 9 پروژه آموزشی ویژه دانش آموزان استثنائی در قالب 32 کلاس درس نیز با زیربنایی بالغ بر یک هزار و 258 مترمربع در استان در حال اجرا می باشد.
به گفته وی، مجموعه نوسازی مدارس با توجه به گروه هدف استانداردهای مناسب را مدنظرداشته و سیاست‌های خاصی را در حوزه ساخت‌وساز مدارس به لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات مدنظر برای این دانش آموزان درنظر دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها