صبح ساحل و استارتاپ جامُش در سومین کنفرانس بین المللی برند سبز حضور می یابند



سومین کنفرانس و جایزه بین المللی برند سبز روز شنبه 12 اسفند ماه راس ساعت 15 با حضور رسانه صبح ساحل و استارتاپ زیست محیطی جامُش در محل تالار ایران زمین شورای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، از اهداف این کنفرانس می توان به ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل پژوهشگران و متخصصان حوزه برند و تبیین نقش فناوری و تکنولوژی های سبز برای حفظ محیط زیست اشاره کرد.لازم به ذکر است؛ سومین کنفرانس بین المللی برند سبز با حضور سخنرانان داخلی و بین المللی به منظور ارائه تجارب موفق، برگزاری پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تخصصی جانبی، همچنین؛ رونمایی از استارتاپ های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی و تقدیر از برندهای سبز و حامی محیط زیست همراه خواهد بود.

گفتنی است؛ استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه های محیط زیستی آغاز کرده است.

هم اکنون فعالیت های استارتاپ جامُش شامل: مدیریت پسماند در مناطق گردشگری، طراحی و اجرای پویش های محیط زیستی، فرهنگ سازی در حوزه حفظ محیط زیست و مدیریت منابع بازیافتی می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها