سومین کنفرانس بین المللی برند سبز در تهران برگزار شد؛

تقدیر از استارتاپ جامُش به عنوان نخستین برند سبز در اکوسیستم استارتاپی کشور



سومین کنفرانس بین‌المللی برند سبز، عصر شنبه در تالار ایران زمین شورای شهر تهران برگزار و از استارتاپ زیست محیطی جامُش به عنوان نخستین برند سبز در اکوسیستم استارتاپی کشور تقدیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در این تقدیرنامه آمده است:

بدون تردید توفیق خدمت در جهت حفظ محیط زیست و نیل به اهداف هفده‌گانه توسعه پایدار، افتخار ستودنی و ارزشمندی است که با تلاش و همت جنابعالی و همکاران سخت‌کوش در آن مجموعه امکان‌پذیر گشته و اقدامات بسیار موثر و ارزشمندی برای خدمت به نسل‌های آینده، به عنوان میراث ماندگار در راستای حفظ محیط زیست به عمل آمده است.

ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز، تعامل پژوهشگران و متخصصان حوزه برند و تبیین نقش فناوری و تکنولوژی‌های سبز برای حفظ محیط زیست از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بود.

گفتنی است؛ استارتاپ جامُش به عنوان کارگزار مسئولیت اجتماعی زیست محیطی، مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از سال 1401 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت پروژه‌های محیط زیستی آغاز کرده است. هم‌اکنون فعالیت‌های استارتاپ جامُش شامل: مدیریت پسماند در مناطق گردشگری، طراحی و اجرای پویش‌های محیط زیستی، فرهنگ‌سازی در حوزه حفظ محیط زیست و مدیریت منابع بازیافتی می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها