یک تُن کالباس فاسد در قشم کشف شد



رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از کشف و جمع‌آوری یک تُن کالباس غیربهداشتی از یک اغذیه فروشی سطح شهر قشم، خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «یاسر مرادی»، رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم روز جمعه گفت: این میزان کالباس‌ به دلیل نگهداری در یک اتاق غیر بهداشتی و بی توجه به اهمیت میزان دمای نگهداری، جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است، ادامه داد: نیروهای شبکه بهداشت در حال بررسی سلامت این مواد توقیفی هستند و به نظر می‌رسد تمام کالباس‌های جمع‌آوری شده امحا شود.

به گفته رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، از ۲۹ اسفند گذشته تا دومین روز فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۵۴۸ مورد بازرسی بهداشتی توسط بازرسان این کمیته انجام شده که ۱۰۵ مورد آن به همراه بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، نمایندگان تعزیرات شهرستان، نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و نماینده اماکن از واحدهای مختلف صنفی بوده است.

مرادی یادآور شد: معدوم کردن ۴۹۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، ۶۷ مورد اخطاریه و پلمب سه واحد صنفی هم از دیگر اقدامات کمیته بهداشت و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در این مدت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها