رئیس هیئت فوتبال هرمزگان

برای شادی مردم باید تمام توان خود را بگذاریم



نخستین جلسه هم اندیشی رئیس هیئت فوتبال با روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان های هرمزگان برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، نخستین جلسه هم اندیشی رئیس هیئت فوتبال با روسای هیئت های فوتبال شهرستان های هرمزگان با حضور فرماندار سیریک،  رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک ،  رئیس هئیت فوتبال هرمزگان ، دبير هيئت فوتبال استان، کلثوم دارا نایب رئیس بانوان،  روسای هیئت ها فوتبال شهرستان های هرمزگان، روسا  و اعضای کمیته های مختلف هیئت فوتبال استان در سالن فرمانداری به  میزبانی هئیت فوتبال شهرستان سیریک برگزار شد.
در این جلسه ابتدا  محمد پاکروان فرماندار سیریک،  ابراهیم آیین پرست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک و اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان هرمزگان مطالبی  پیرامون ورزش فوتبال و هدف از برگزاری این چنين جلساتی را بیان نمودند.
در ادامه قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان گفت: این نخستین جلسه هم اندیشی هیئت فوتبال استان با روسای هیئت های فوتبال شهرستان های استان در سال جدید می باشد و امیدواریم که این جلسه هم مثل جلسات سال های گذشته مفید واقع گردد و خروجی مناسبی داشته باشد.


رئیس هیئت فوتبال هرمزگان گفت: اگر می خواهیم فوتبال استان شکل و جان بهتری بگیرد علاوه بر این که  همه ما مسوولان هیئت های فوتبال باید یک دل  باشیم باید برای فوتبالیست و آینده های فوتبالی هرمزگان تلاش بیشتری بکنيم. 


قاسم رنجبریان بیان داشت : هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی رشد و تعالی فوتبال استان است و این رشد فقط با همکاری و هم دلی شما یکایک روسا هیئت ها صورت خواهد گرفت.  البته در این راه نیاز به همکاری اداره کل ورزش وجوانان،  ادارات ورزش و بخش های مختلف دولت و بخش های خصوصی در جایجایی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان داریم.


رئیس هیئت فوتبال هرمزگان اظهار داشت : متاسفانه در برخی از شهرستان های استان مسوولان توجه ای به ورزش ندارند و تا زمانی که این همدلی صورت نگیرد نباید زیاد انتطار داشته باشیم که موفقیت حاصل شود.


قاسم رنجبریان: در این جلسه به مدارس فوتبال اشاره کرد و گفت: هرمزگان هیچ آکادمی فوتبال ندارد و هر باشگاهی و مدرسه فوتبالی از این عنوان استفاده کند با آن برخورد خواهد شد. وی بیان داشت : ما فقط مدرسه فوتبال داریم و خانواده ها قبل از ثبت نام فرزندان خودشان در این مدارس حتما از مجوز دار بودن آن مدرسه فوتبال اطمینان حاصل نمایند. رئیس هیئت فوتبال هرمزگان قبل از معرفی برترین هیئت ها و کمیته های سال ۱۴۰۲ گفت: اگر هیئت و کمیته ای در جمع برترین ها نیست بدین معنی نمی باشد که آن ها خوب نیستند و به اعتقاد ما همه روسای هیئت ها و کمیته ها در تلاش هستند که بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارند. در پایان این جلسه،  هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس به عنوان هیئت برتر در سال ۱۴۰۲ ، هیئت فوتبال شهرستان بستک به عنوان دومین هیئت و هیئت های فوتبال شهرستان های میناب و ابوموسی به صورت مشترک به عنوان سومی دست یافتند.

همچنین کمیته فوتبال ساحلی و کمیته مسابقات اول و دوم شدند و کمیته های آی تی و فوتسال مشترکا سوم شد. بتول شاکری به عنوان برترین مربی فوتسال سال ۱۴۰۲ در بخش های استان هرمزگان معرفی شد. قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان در پایان گفت: هر کاری برای مردم انجام دهیم باز هم کم است و برای شادی مردم باید تمام توان خود را بگذاریم.


در این جلسه روسای هیئت های فوتبال شهرستان های هرمزگان به بیان نظرات و کمی و کاستی های شهرستان خود پرداختند و همچنین روسای کمیته ها و اعضای آن ها در مورد مشکلات و موفقیت های سال گذشته و درخواست های سال جديد خود مطالبی بیان کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها