در برخورد تانکر حامل سوخت در جاده میناب به جاسک

6 نفر در سوپر مارکت کشته و مجروح شدند



صبح ساحل ، حوادث - اعظم رام : راننده خواب آلود تانکر  حامل سیلندر گاز خانگی ، باعث کشته  و مجروح شدن 6 نفر  در سوپر مارکتی در جاده  میناب به جاسک شد. 

ساعت 18 و 45 دقیقه 20 تیرماه جاری بود افرادی درون مغازه واقع در دو راهی جوشکی، در حال خرید بودند  ومتصدی مغازه نیز در حال حساب و کتاب کردن  اجناس خریداری شده که  یکدفعه  خودروی با سرعت زیاد  به سمت مغازه آمد و با ویران کردن دیوار و درب  وارد مغازه شد.

اطرافیان با شنیدن صدای به سمت مغازه کشیده شدند و  لحظاتی بعد خودروهای امدادی شامل  3 دستگاه آمبولانس و خودروی آتش نشانی در محل حاضر شدند .

 به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  سه دستگاه آمبولانس از واحد شهری شماره یک، جاده ای تیاب و جاده ای کوهستک میناب به محل حادثه اعزام شدند.

2 نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان میناب بستری شدند و 2 نفر از مجرومان که حال آن ها وخیم تر بوده است برای مداوای بیشتر به بیمارستان بندرعباس منتقل گردیدند. 

دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه راننده خودرو  از ناحیه کمر آسیب دیده و جز مصدومان در بیمارستان بستری است افزود:  در این  حادثه یک دختر 11 ساله و یک مرد 40 ساله  جان خود را از دست دادند.

عدم توانایی کنترل خودرو 

 فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سوخت ذکر کرد و گفت: این حادثه که عصر سه شنبه گذشته در کیلومتر ۲۰ شهر میناب از سمت جاسک اتفاق افتاد، راننده تریلر حامل گاز پس از انحراف از جاده وارد یک سوپر مارکت  شد که طی آن تا کنون دو نفر کشته و سه نفر مجروح شده اند.

سرهنگ علی اسفندانی  اظهار داشت:راننده تریلر به دلیل خستگی و خواب آلودگی، توانایی کنترل خودرو را از دست داده و وارد این مغازه در حاشیه جاده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها