اجرای ۴۰ ویژه برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در قشم



به گزارش صبح ساحل،به نقل از پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از قشم، بهمن سالاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تربیت دانش‌آموزانی در طراز انقلاب اسلامی و کادرسازی برای آینده انقلاب از مهمترین اهداف بسیج دانش‌آموزی است.
وی ارتقای اعتماد به نفس و تقویت روحیه کار تیمی را از دیگر اهداف این ارگان برشمرد و افزود: گسترش ارتباط دانش‌آموزان بسیجی با مساجد به عنوان یک راهبرد اساسی برای تحقق اهداف دنبال می‌شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم هفته بسیج دانش‌آموزی را فرصتی مغتم جهت بازخوانی نقش دانش‌آموزان در عرصه‌های گوناگون انقلاب و تقویت روحیه ایثار در آنان دانست و تصریح کرد: از این رو همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۴۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
سالاری ادامه داد: فضاسازی اماکن و دیدار جمعی از دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان با شعار «دانش‌آموز بسیجی، اقتدار و پایداری» آغازگر این برنامه‌ها خواهد بود.
وی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی، نقاشی، مقاله نویسی و روزنامه دیواری با محوریت شعار سال و عفاف و حجاب را دیگر برنامه‌های شاخص عنوان کرد.
جانشین سپاه قشم گفت: همچنین عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، حضور منسجم در نمازجمعه، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری صبحگاه مشترک و پدافند غیرعامل از دیگر ویژه برنامه‌ها است.
سالاری خاطرنشان کرد: حضور دشمن‌شکن دانش‌آموزان در کنار والدین و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خاتمه بخش برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها