۱۹۰ اثر به مرحله داوری جشنواره ملی گره رسید



مبینی گفت: با آغاز فراخوان جشنواره ملی رسانه ای گره از اسفندماه سال گذشته، ۱۹۰ اثر در قالب یادداشت به مرحله داوری این جشنواره رسید.
به گزارش صبح ساحل، « رضا مبینی»: بسیج رسانه نکا خرداد ماه میزبان جشنواره ملی یادداشت نویسی کرونا است و تلاش شد تا در راستای این جشنواره و با تولید محتوا در این بخش، بحران کرونا را برای مردم تشریح و از شایعات دوری شود.

دبیر برگزاری جشنواره یادداشت نویسی « گره» اظهار کرد: تمرکز بر یادداشت نویسی از برنامه های مهم بسیج رسانه نکا بود که به همت مسئول این کانون اجرایی شد و به همین دلیل به عنوان پیشتاز یادداشت نویسی در بسیج رسانه مازندران، میزبان برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی در مورد کرونا شد.

مبینی گفت: جشنواره تخصصی یادداشت نویسی با عنوان « گره» دهه سوم خرداد ماه برگزار می شود و سه نفر برگزیده اول تا سوم و یک نفر شایسته تقدیر در این مراسم تجلیل می شوند. 

وی افزود: در مجموع 221 اثر از 23 استان کشور به جشنواره ارسال شد که با راستی آزمایی 190 اثر برای داوری ارسال شد و دهه اول خرداد ماه نتایج داوری اعلام و اختتامیه جشنواره در دهه سوم خرداد ماه برگزار می شود.

دبیر این جشنواره تصریح کرد: جشنواره ملی رسانهای گره در حوزه تخصصی یادداشت نویسی " کرونا"  به همت بسیج رسانه شهرستان نکا و با همکاری بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بیمه تعاون کشور  تدارک دیده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها