آرامی، نماینده مردم هرمزگان:

ما باید صدای دغدغه مردم در بازگشایی مدارس را به گوش مسئولین برسانیم



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس (16شهریورماه) گفت: ما باید صدای دغدغه مردم را در بازگشایی مدارس به مسئولین برسانیم. بیش از هفت ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و مسئولین وزارت آموزش و پرورش اقداماتی انجام دادند تاسف آور است که در یک تصمیم ناگهانی اعلام می‌شود از ۱۵ شهریورماه تمامی مدارس به طور کامل بازگشایی می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، منصور آرامی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم سفر اخیر مجلس به استان خوزستان موجب حل مشکل مردم این استان بشود. سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی کشور عنوان کرد: ما باید صدای دغدغه مردم را در بازگشایی مدارس به مسئولین برسانیم. بیش از هفت ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و مسئولین وزارت آموزش و پرورش اقداماتی انجام دادند تاسف آور است که در یک تصمیم ناگهانی اعلام می‌شود از ۱۵ شهریورماه تمامی مدارس به طور کامل بازگشایی می‌شوند.

وی  اضافه کرد: آیا می‌دانید در بسیاری از نقاط کشور همچون هرمزگان، روستاهای محرومی وجود دارند که هیچ زیرساخت مناسبی جهت فاصله گذاری فیزیکی و تدریس مجازی وجود ندارد. جا دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی در این حوزه به کمک آموزش و پرورش بیایند تا شاهد مشکلی در این حوزه نباشیم. از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنم تا ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت کنونی کشور به نمایندگان ارائه دهند.

همچنین  آرامی در نشست علنی مجلس در (یکشنبه 26 مرداد  99) گفت:  متأسفانه رنگ و بوی دولت، رنگ و بوی مبارزه و مقاومت نیست. به نظر می‌رسد دولت در حوزه برنامه ریزی بسیار ضعیف عمل می‌کند. ناهماهنگی فراوانی در بدنه دولت وجود دارد. ناکارآمدی در بخش‌های زیادی در بدنه اجرایی مشاهده می‌شود. اقتصاد و برنامه ریزی در نظام اجرایی، مردمی نیست. دولت کمتر خود را ازمردم می‌داند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها