نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پالایشگاه نفت بندرعباس خبر داد

پشتیبانی مجلس در قالب حمایتهای ارزی در حوزه نفت



نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حجم پروژه های وزارت نفت در هرمزگان تلاش می شود پشتیبانی های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی در قالب حمایتهای ارزی و تسریع در تصویب قوانین لازم نیز صورت گیرد.
به گزارش صبح ساحل قاضی زاده هاشمی که صبح دیروز به همراه جمعی از نمایندگان ملت در مجلس با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس از بخشهای مختلف این پالایشگاه بازدید کرد ادامه داد: باید با توسعه زیرساختهای پالایشگاهی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای محصولات به ویژه محصولاتی که بصورت خام یا نیمه خام صادر میشود،‌ حرکت کرد. وی هدف از این بازدید را بررسی اقدامات صورت گرفته در توسعه زیر ساختها، دانش فنی و حجم سرمایه گذاری در ‌حوزه نفت و گاز عنوان کرد. نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این حاشیه این بازدید گزارشی از آخرین اقدامات این شرکت در راستای توسعه پالایشگاه به ویژه طرح ارتقاء کیفیت محصولات سنگین ،‌ طرح مدیریت گازهای مشعل و  اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسئولیتهای اجتماعی ارائه کرد.
گفتنی است : نمایندگان مجلس به همراه آشوری و مرادی نمایندگان استان, از واحدهای جدید افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس که موجب ارتقاء کیفیت بنزین و نفت گاز  تولیدی بر اساس استاندارهای روز دنیا شد بازدید کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها