رئيس کمیته انضباطی هیات فوتبال هرمزگان

شرکت های نفتی باید حق مسولیت های اجتماعی خود را  در حوزه ورزش جاسک پرداخت کنند



کمیته انضباطی هیات فوتبال هرمزگان با رئيس هيات فوتبال شهرستان جاسک دیدار کرد. 

         

به گزارش صبح ساحل، پرویز دهقانی رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان  که به شهرستان جاسک رفته بود با ریس هیات فوتبال جاسک دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار علی عنبری رئیس هیات فوتبال گفت: جاسک یکی از شهرستان های مستعد فوتبال استان است و فوتبال این شهرستان در حال تحولی بزرگ است.

  

وی اظهار داشت : امسال برای اولین بار دو لیک دسته اول و برتر شهرستان استارت خواهد خورد و هدف ما رشد و پیشرفت فوتبال شهرستان است که در آن هدف ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان نقش بسزایی دارد.
عنبری گفت: نبود  اسپانسر و عدم تمکن مالی تیم ها بزرگترین چالش فوتبال جاسک است  و همه تیم های فوتبال جاسک با بضاعت مالی خودشان و حمایت مردمی فعالیت می کنند‌ و امیدوارم هستم که اسپانسر های مالی فوتبال جاسک را هم ببینید و از آن حمایت کنند.

 
رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال استان هم  گفت:   جاسک دارای استعداد های خوبی در رشته فوتبال است  و پیشرفت  این رشته ورزشی را باید قدردان تلاش های  رئیس این هیات بود.  پرویز دهقانی بیان داشت: نگاه  فوتبال استان نگاه عادلانه در سطح استان است و رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان فردی دلسوز و مسلط به حوزه فوتبال استان است و  همه باید کمک کنیم تا فوتبال استان رشد کند.
وی گفت: باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران افق جاسک روشن و رو به پیشرفت است و قطعا فوتبال جاسک هم رشد و ترقی خواهد کرد. 

دهقانی اظهار داشت: استقرار شرکت ها و پالایشگاه های نفتی در جاسک موجب توسعه همه جانبه این شهرستان خواهد شد و شرکت های نفتی باید حق مسولیت های اجتماعی را در حوزه ورزش پرداخت کنند که این امر موجب پیشرفت فوتبال شهرستان خواهد شد.
وی گفت: شرکت های نفتی می‌توانند تیم های  فوتبال شهرستان را تحت پوشش خود قرار دهند و به رشد فوتبال جاسک کمک بیشتری کنند.
رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال هرمزگان گفت: جاسک در نیمه دوم آذر ماه سال جاری میزبان روسای کمیته انضباطی هیات های فوتبال سراسر استان خواهد بود  و این جلسه با حضور  حسن زاده رئيس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها