توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ به قیمت مصوب در هرمزگان



رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: هدف اصلی این قرارگاه تامین و در دسترس بودن کالاها برای مردم و رصد قیمت‌ اقلام اساسی و تلاش برای رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار است.

       

به گزارش صبح ساحل، علی باقرزاده همایی صبح امروز (هفتم آذرماه) در سومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی هرمزگان، افزود: موضوعات مرتبط با امنیت غذایی در بخش کشاورزی در این قرارگاه تصویب و تمامی ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف محوله این قرارگاه به کارگیری می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه نرخ ۱۱ محصول مهم کشاورزی از جمله سبزی و صیفی و مرکبات و همچنین کوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، ماهی و میگو و برنج هندی و پاکستانی که مورد رصد کارشناسان بود، مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ به قیمت مصوب در شهرستانهای استان هرمزگان خبر داد و اضافه کرد: طبق دستور رئیس جمهوری، برابر تفاهم نامه ای که معاون اول رئیس جمهور با فرماندهی بسیج سپاه مستضعفین در راستای اجرای قانون تمرکز (قانون انتزاع) در خصوص نظارت و کنترل بازار منعقد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی وظایف نظارت و کنترل قیمتها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته و مقرر شد نیروهای سازمان صمت در سطح استان، اتاق اصناف و سپاه با سازمان جهاد کشاورزی جهت نظارت و کنترل قیمت‌ها در قالب قرارگاه امنیت غذایی همکاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها