فرماندار رودان:

۱۶۰میلیارد ریال برای تکمیل پل بیدان بخش رودخانه نیاز است



فرماندار رودان گفت: برای تکمیل پل بیدان بخش رودخانه ازتوابع این شهرستان و رسیدن به مرحله بهره برداری به ۱۶۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی غلامپور روز جمعه در جریان بازدید استاندار هرمزگان از روند ساخت این پل و راه  محمد آباد، سرکروکان و ماشنگی رودان افزود: تاکنون ۱۶کیلومتر از راه زیارتعلی به فاریاب رودان نیز آسفالت شده که در این سفر تامین اعتبار این پروژه  برای تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت.

مهدی دوستی پس از حضور درگلزار شهدا و گرامیداشت یاد وخاطره شهدایاین منطقه به همراه حسین رییسی نماینده شرق هرمزگان با استقبال غلامپور فرماندار شهرستان، بخشدار رودخانه و جمعی از مدیران وارد شهر زیارتعلی بخش رودخانه شد.

 

استاندار هرمزگان درقالب جمعه مردمی، صبح جمعه همراه جمعی از مدیران اجرایی به منظور بررسی وضعیت رودان عازم این شهرستان شد.

بررسی وضعیت جاده زیارتعلی به رودان، بازدید از پل بیلان، سفر جغین، دیدار مردمی، حضور در نماز جمعه و پاسخگویی به مردم، بازدید از محورهای ارتباطی، دیدار با خانواده شهدا، نشست با کشاورزان و حضور در شورای اداری از اهم برنامه های این سفر است.

شهرستان رودان یکی از ۵ قطب مهم کشاورزی هرمزگان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها